


Płyta indukcyjna CATA IB 2 PLUS czarna
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Płyta indukcyjna CATA IB 2 PLUS Czarna
Płyta indukcyjna z 2 płaskimi strefami gotowania 180 i 220 mm.
Zawiera system Booster z 9 poziomami kontroli, timerem i blokadą systemu bezpieczeństwa.
Co sprawia że płyta jest tak wyjątkowa?
Firma CATA w oparciu o nowoczesne technologie w projektowaniu produktów wprowadziła na rynek nowoczesną płytę indukcyjna, która zapewnia bardzo wysoką wydajność zachowując przy tym ekskluzywny wygląd. Komfort to podstawowy element dla każdego z nas, dlatego też podążając za najnowszymi trendami w projektowaniu kuchni oraz ceniąc czas i miejsce w przestrzeni kuchennej postaraliśmy się aby płyta spełniała oczekiwania najbardziej wymagających klientów. |
Zintegrowane sterowanie dotykowe pozwala kontrolować płytę poprawiając tym samym komfort użytkowania czy też gotowania w kuchni. Sama płyta indukcyjna wyposażona w najnowszą technologię CATA oferuje 4 niezależne pola gotowania z funkcją BOOSTER. Już teraz skorzystaj z tej bardzo okazyjnej oferty i wprowadź do swojej kuchni najnowocześniejszą technologię CATA. |
Specyfikacja:
Automatyczny wyłącznik czasowy do bezpiecznego gotowania | Tak |
Masa całkowita | 7,12 kg |
Liczba palników / płyt grzewczych | 2 |
Ekran | Tak |
Liczba poziomów mocy | 9 |
Kolor produktu | Czarny |
Model producenta | IB 2 PLUS BK |
Gwarancja | 24 miesiące |
Głębokość brutto (mm) | 420 mm |
Wysokość brutto (mm) | 650 mm |
Szerokość brutto (mm) | 110 mm |
Głębokość | 35 cm |
Wykrywanie naczyń | Tak |
Timer | Tak |
Łatwy do czyszczenia | Tak |
Wskaźnik ciepła resztkowego | Tak |
Moc | 3700 W |
Masa netto | 6,12 kg |
Ilość w opakowaniu | 1 część |
Funkcja przyspieszania | Tak |
Szerokość | 59 cm |
Blokada dla dzieci | Tak |
Pozycja kontrolera | Przedni pamel |
Rodzaj sterowania | Dotykowy |
Typ górnej powierzchni | Szkło ceramiczne |
Podłączenie | 230 V |
Polecamy również inne płyty indukcyjne oferowane w naszym sklepie
Pliki do pobrania:
Opinie o produkcie (0)


Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.